LÖRDAG!

Idag mår jag faktiskt inge bra. det blev ju party igår som sagt och min mage, har inga ord för hur den behandlar mig just nu men det är ju inte rättvist iallafall. Idag så ska jag åka till IKEA och det ska bli så himla kul. Älskar varuhuset och allt man kan handla. Jag har tittat ut lite jag ska övertala min sambo till att tycka är snyggt. Hoppas jag lyckas. Så jag ska väl äta frukost och sen börja göra mig i ordning.
 
Vad ska ni fina göra idag?

 
 
 
 
Finns inte ord som kan beskriva IKEA helt ärligt så måste det vara världens bästa shoppingcenter / varuhus. Älskar det så otroligt mycket.
 
 
 

Kommentarer
Kommentarer
arizona

Kul att åka till ikea.
fin blogg (:

Svar: Det var super kul. Fick med mig en massa fint hem. Tack gulliga du!
Ebba's Mode

2012-11-03 @ 19:50:19
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se



Vian

Hej besök gärna min blogg och kommentera och sprid den

Svar: Sprid gärna min :)
Ebba's Mode

2012-11-04 @ 00:26:00
URL: http://vians.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0