ROSABANDET GALAN 2012

Sitter i soffan och kollar på Rosabandet galan! Älskar dessa välgörenhets galor! "Alla känslor kommer på en i samma gång"

Har själv bröstcancer i släkten så jag stödjer detta verkligen! Tacket ni också ska göra det.


MAMA IS A WITCH

Mamma ska iväg på halloween grej så jag har stylat henne (hennes syn) till häxa! Go Mama


ON MY WAY HOME

Det var så att jag har blivit kallad till vittne och rättegången var idag, Det gick snabbt och enkelt!

Nu några timmar senare sitter jag på tåget hem! Har massor att fixa ;)


DAGENS ERBJUDANDE

Äntligen har du chansen att få långt fylligt hår. För ett billigt pris. Vill du veta mer? Klicka på bilden för att komma till erbjudandet.


GODMORGON!

Somnade väldigt tidigt igår vilket var bra för jag har inte sovit bra i natt, sen skulle jag upp tidigt idag dessutom. Kommer ha mycket att göra ny på förmiddagen, Så tror inte jag hinner blogga! Annars berättar jag mer i eftermiddag :)

TRÅKIGT KUL

Detta sysselsätter jag mig med just nu, Finns absolut inget annat att göra och inga filmer att se, Så man får göra det bästa av situationen ;)


INSPIRATION


TISDAG

Godmorgon alla fina !
Vet ärligt inte vad jag gör uppe nu men det blir säkert jätte bra. Ska brygga lite kaffe och tända lite ljus hade jag tänkt. Sen krypa upp i soffan med en film tills, tänkte se Unstoppable, har ni inte sätt den? Se den!
 

MATLAGNING

Gud vilken seg dag det har varit. Jag mår verkligen inte bra i kroppen och hoppas verkligen det är bättre i morgon. Nu ska jag börja laga middag så den är klar tills min sambo kommer hem, Usch vad hungrig jag blev helt plötsligt.


ERJUDANDE 29/10

För att komma till erbjudandet så klicka på bilden :)

 
 
Jag rekomenderar Lets Deal till alla jag känner. Jag har aldrig blivit dåligt bemött eller haft problem med beställningar! Det är snabbt enkelt och billigt.
 
 
 

JAG ÄR DÖD

Ledsen för dålig uppdatering, Men jag har haft så mycket att göra! Berättar med om min helg senare idag!

Idag så ska jag nämligen ENDAST ligga i soffan och kolla massa filmer, jag har så otroligt ont i hela kroppen och känner verkligen att jag måste vila! En dag som denna saknar man sin sambo extra mycket!


DAGENS ERBJUDANDE

Just nu när du köper två stycken Clip On set så får du 20% på det billigaste setet. Passa på!!

Klicka på bilden för att komma till erbjudandet

 
Riktigt bra hemsida. Ett jätte stort utbud och väldigt snabb leverans. Priserna är också väldigt bra !
 
 
 

MIN DAG!

Började som sagt med lunch med mina gamla arbetskollegor och hade det så trevligt saknar dom så himla mycket! Sen blev det lite shopping!

När jag kom hem var det bara att byta om och bege sig mot grannen för middag och lasergame, för första gången i mitt liv och helt ärligt så var jag livrädd men det var jätte kul!

NU ligger jag i sängen och kollar på tv! Är så himla trött och jag ska upp tidigt i morgon! Så detta blir nog det sista inlägget för idag, Sov gott alla mina fina underbara läsare ❤


EBBAS MODE

Han inte ta en outfit bild men såhär ser jag ut i in the face


UPP & IVÄG

Vaknade för en timme sen och har redan hunnit dricka kaffe, duschat & sprayat hela kroppen med VS. Ska snart börja locka håret och sminka mig. Ska iväg till stan & till mitt gamla jobb för att hälsa på och luncha med arbetskamraterna.. Saknat dom sjukt mycket.


SNÖ I STOCKHOLM

Hatar att säga det men det snöar utanför mitt fönster och jag ogillar det skarpt. Hoppas det inte stannar kvar tills i morgon för imorgon är det en toppen dag! Berättar mer då...

Bild lånad från google.com

DEL 2 SHOPPING

Den fina smyckes ställningen på väggen fick följa med hem idag! Super nöjd, dock har jag inte hängt upp alla smycken ännu !


SÄLJES PÅ TARDERA

Nu har jag uppdaterat min tradera. Dom populäraste just nu är två st pälsvästar för endast 150:-
Klicka på bilderna för att komma till sidan. Ops... två olika budgivningar, klicka på bilden som intresserar dig mest :)
 
 
 
Jag säljer mest grejer via Tradera och jag tycker det funkar super bra! Allt är lätt & smidigt och kundservicen är otroligt bra!
 
 
 

SUPER SNYGG KLOCKA

Är du ute efter en ny klocka? Då tycker jag att du ska spana in detta super erbjudande.
Klicka på bilden för att komma till erbjudandet
 

LUNCH & SHOPPING

Tog en runda på stan med mamma nu under lunch tid, Passade på att köpa lite nödvändigt ! Visar det andra när jag är hemma ;)


ON MY WAY

Är påväg till Mamma nu! Och Gud vad kallt det är ute, men väldigt vackert!


RASTLÖSHET!

Nej nu är ju klockan nästan "mycket" ska nog ta och fixa mig och åka & överraska mamma med nybakat bröd och ett glatt humör.

På dagens schema står det shopping.

NELLY.COM

 

 
Sveriges bäst onlineshop! Innan jag hittade Nelly så sprang jag in & ut i affärer dag in och dag ut och kom sällan hem med något jag var nöjd med. Nu slipper jag springa i affärer och blir alltid nöjd med mina köp från Nelly. Otroligt bra priser & erbjudanden samt storlekarna är normala !
 
 
 

TORSDAG 25

Godmorgon mina fina underbara läsare!

Vill börja med att säga att det inte blev något bloggevent för mig igår pga lite saker som hände. så det är jätte tråkigt tyvärr! Men det kommer fler möjligheter.
 
Vaknade för run 30 min sen och kunde inte somna om så därför är jag uppe med tuppen. Men det gör ingenting det är så mysigt vid den här årstiden, tända ljus och en stor kopp kaffe! Får riktigt höst känsla.
 

BOORING

Blev klar med Emmas hår mycket tidigare än väntat och nu sitter jag här hemma och har super tråkigt med världens huvudvärk dessutom :/ hoppas det går över snart för jag vill inte åka på eventet om jag har såhär ont!


WEDNESDAY

Ska precis börja sminka mig och fixa håret. För om bara en stund ska jag iväg till Emma och fixa hennes hår inför eventet ikväll!
 
 

GULLIGA LÄSARE!

Jag har fått en statestik ökning med läsare, Välkomnar er 40 fina! Vet inte hur ni hittade mig men det är verkligen kul och jag hoppas ni är här för att stanna!

Just nu sitter jag i sängen borde sovit för länge sen har en full packad dag i morgon. Först på schemat står det " Fixa håret på Emma" och nummer två "Posta paket" slutligen nummer tre "Fixa mig & välja kläder för kvällen" Det är nämligen så att jag ska iväg på ett bloggevent imorgon kväll! Mitt första event så det ska bli super kul. I'm so excited

PHOTO PRINT


BEAUTY DEAL

Vill du slippa använda lösögonfransar och förstöra dina fransar? Då tycker jag att du ska köpa detta erbjudande, Jag har själv gjort det och ska dit nu i veckan och fylla på dom! Man fåår själv välja längd och matrial samt hur dom ska se ut! Klicka på bilden för att komma till erbjudandet :)
 
 

HOLLIES STOCKHOLM

 
fÖR ATT TA DEL AV ERBJUDANDET SÅ ALLT DU BEHÖVER GÖRA ÄR ATT BLI MEDLEM PÅ http://members.com

BITCH

Är så irreterad på min sambo just nu!


MYSIGA HÖST!

Hänger i soffan och kollar på färjan! Har haft en sådan bra dag och tog en promenad förut, våren är allt härlig ändå!


MONDAY MORNING

Ligger i sängen och är sjukt seg! Vi gick ju upp tvn i sovrummet igår och jag är så lycklig ;)

Men jag kan inte ligga här hela dagen! Har massa jag ska ta tag i! Först ska jag handla hyllor och sätta upp dom sen ska jag besöka Mamma. Och sedan möta upp en vän! Dags att gå upp nu?


GODMORNING


CHECK IT OUT

Kvällens look, Var hemma hos en vän tidigare ikväll men kände att jag bara längta till sängen så.. Gissa vart jag befinner mig just nu? SMILE ^^,


FANTASTISK LÖRDAG!

Hur skönt är det inte att vakna tidigt en ruggig höst dag? Jag gick upp klockan 9.00 och satte på kaffe och tände vaniljdoftande ljus och myste i soffan. Nu så ska jag göra mig i ordning för lite ärenden med min fina vän Emilia.

ISABEL ADRIAN

Fick höra av min vän igår att jag ser ut som hon på dessa bilder? Vad tycker ni?


DESIGN BYTE

Det kliar lite i fingrarna efter en ny design, Ska nog hålla mig i den vit/gråa tonen men vill även förnya designen med någonting, men med vad? Ska testa mig fram.. Kanske några bilder i menyn? Eller en färgglad header? Mer bilder & info om mig själv? Vi får se, Ska ta fram min systemkamera och knäppa lite bilder så får vi se vad som kommer upp.. Spännande?
 

FINSLIPNING

Äntligen är sovrummet klart! Ska bara upp med lite tavlor samt den nya tvn på väggarna! Ska även köpa en ny hylla samt lite tavelhyllor ! Jag kommer aldrig lämna rummet!


RESULTAT

Min fina syster hjälpa mig att fixa håret i fredags och jag är verkligen super nöjd! Det var första gången för henne och hon gjorde det fel fritt !


RENOVERINGS & ALKOHOL

Klockan ringde kl 10:00 idag jobbigt men ska man ha det fint så får man lida.. Idag så har vi "typ" gjort klart sovrummet.. Torkat väggar och målat ett lager samt tagit bort allt skräp och tapeter.. Nu är det endast ett lager till målafärg sen kan jag äntligen inreda mitt sovrum och sova gott om nätterna
 
bild lånad från google

EN FÖRENDRING


En tråkig blogg

Nu är det snart 3 veckor sen jag bloggade och det har med mitt privat liv att göra! Många tråkiga saker har hänt och det har varit jobbigt. Sen så renoverar jag min lya så det tar mycket tid.. Men jag vill verkligen komma igång och jag hoppas jag gör det inom en snar framtid. För jag ser ju att ni mina fina läsare är kvar och fler har hittat hit! Jätte kul :)

Men för att jag ska komma igång igen, Vill ni ge tips på¨vad bloggen ska handla om förutom mode? Lämna en kommentar eller skicka dina önskemål till [email protected]


RSS 2.0