Sorry Guys

Ett ledset litet inlägg till er mina fina! Jag har inte haft tid med bloggen dom senaste dagarna pågrund jobb... Men nu är jag tillbaks och hoppas att ni stannar :)


LIFE SUCK..sometimes

Blev sen från jobbet idag så jag missade mitt tåg.. Jäääävla skit !!! Står nu och väntar på nästa som kommer om exakt 6min


LOUIS VUITTON OUTLET

Spar denna sida på minnet för denna är helt fantastisk! 50 - 70% jämt och dessutom på bra märken, Och just nu bjuder dom på Louis Vuitton - rea För att komma till den så klickar ni på länken och blir medlem..
 
Klicka här för att komma till hemsidan..

Ops.. Jag rekomenderar verkligen denna sida, har handlat där utan några problem alls.


EBBA' S MODE @ TRADERA

Jag har lagt ut en massa kläder,skor och väskor av alla olika slag och det mesta är bara använt några få gånger! Alltså i nytt skick. Kika in min "bloppis på tradera" och se om du kan kamma hem något. Dagens nya annons är en Dunjacka med äkta pälskrage från Amoress.
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL MIN BLOPPIS.
 
 

IDAG SLÄPPS KOLLEKTIONEN.

MISSONI FOR LINDEX. Idag släpps kollektionen i butikerna och jag jobbar!!!! Så orättvist. Klicka på länken för komma direkt till kollektionen.
 

RÄKNINGAR VS SHOPPING?

Måste nog dock välja dessa skit räkningar iallafall, Fick en bra lön så har mycket över till annat kul ;) Jag röstar dock på att man ska förbjuda räkningar och allt borde vara G R A T I S. . .


ANNA DELLO RUSSO at H&M

 
Äntligen har kollektionen kommit ut i bilder! Längtar tills dom släpps i butik. Har redan "bokat" lite utav det jag ska ha..
 
 

GINATRICOT'S SHOES

Vad tycker ni att budget kjedjan kommer ut med en sko kollektion? Jag röstar på S M A R T. . .  Jag vill verkligen ha ett par bara för att ha, Desutom är dom ju grymt snygga. Här får ni en liten sneek peek
 

I ❤ C L O C K

Hur snyggt är det inte med klockor? Hitta dessa ur en tidning och jag vet vad mitt nästa köp ska bli ! Så snyggt


ÅRETS CHICASTE


METRO MODE

En awsome start på dagen!


HETT I HÖST

Har tappat lite inspirations känsla så nu på morgonen så satt jag och läste några utav mina favorit bloggar då jag såg några kollage som jag fastna för.. Dessa kollage är alltså snodda utav Isabel Adrian, Hanna Friberg, Fashionink
 

VIP BJUDAN!

EFTERSOM JAG INTE KAN GÅ PÅ DETTA SÅ GER JAG INBJUDAN TILL ER! Ha så kul ikväll ;)

OSA till [email protected]


ROSIE HUNTINGTON-WHITELEY

Brittiska supermodellen Rosie Huntington-Whiteley släpper en egenkollektion med underkläder för klädkedjan Marks & Spencer. Här får ni en sneek peek..
 






ELLE

Ska snart börja jobba men först ska jag kika i nya ELLE tidningen och äta frukost!




EN MORGON MED LANA

Har varit vaken sen en timme tillbaka! Och nu sitter jag här med Lana Del Rey och en kopp kaffe!


Stella McCartney

Februari 2013 så öppnar Stella McCartney sin första butik i sverige, Och Gissa vart den kommer ligga? På Biblioteksstan i Stockholm, Nu räknar vi dagarna!
 

SET

Det tyska modemärket set har nu öppnat en egen internationall webshop, Älskar verkligen den svarta kavajem denaför.. Checka in deras hemsida här!
 





I AM A SAD GIRL

I Know... Bloggen har inte blivit uppdaterad idag, Men haft sååå mycket att göra idag, Kör igång som vanligt i morgon igen.. Puss
 
PS: Hur vackra är inte Lovisa Burfitt's frimärken? LOVE kanske ska börja skicka brev endast för att pryda med dessa vackra! 
 

EBBA's MODE KÖR IKVÄLL

Tänkte lägga bloggen lite åt sidan nu ikväll endast för att köra en comeback i staden, Kvällens detaljer och High heels samt den grymma väskan!


NICOLE RICHIE FOR MACY'S

Längtar tills kollektionen är ute. Nu mera så fraktar ju macys.com till sverige också så detta kommer bli så kul! Här är en sneak peek..
 

CHIC

I väntan på att komma hem så sitter jag med nya Chic tidningen i famnen! Älskar tidningen den sprutar ut mode & inspiration!


Metro Mode

Påväg till mitt jobb så läser jag just nu Metro Mode, Och dom bjuder på massa smaskiga fynd


SPRING 2013 MENSWEAR / Ralph Lauren

En snabb look för Vårens mode 2013, Så Snyggt!!

Michael Kors

Foto: Style.com

Lana Del Reys samarbete för H&M

Här är kampanjbilderna. Äntligen! Har hittat flera plagg som jag ska investera.. Har du hittat något från kampanjen?
 

Missoni For Lindex

Här kommer lite bilder upp ifrån Missoni For Lindex visningen!
 

Bilder lånade av Petra Tungården



Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


RSS 2.0